FAQ

Betalen op de fuif

Ja, betalen met bancontact is mogelijk bij de bonnetjes in zowel de Prairie als de Saloon tent.

Evenement

Ons terrein is voorzien van een ruim buitenterrein met chill out zone. Je bent in no-time weer gerecupereerd.

Dan moet je eten ! Het wilt nu net lukken dat ons terrein voorzien is van een snackkraam. Smakelijk!

Neen helaas niet, de wetgeving omtrent alcohol verbiedt het schenken van cocktails onder de achttien jaar. Hieronder vind je nog eens een overzicht van wat wel en niet mag: -16: Geen alcoholische dranken +16: Enkel bier en cava, geen cocktails +18: Alle alcoholische dranken toegestaan

Nee natuurlijk niet , je brengt op restaurant toch ook niet jouw eigen picknickmand mee.

Op ons terrein is er een EHBO post aanwezig van het Rode Kruis. Bij twijfel, aarzel zeker niet hiervan gebruik te maken. DENK AAN JOUW EIGEN VEILIGHEID EN GEZONDHEID MAAR OOK AAN DIE VAN ANDEREN.   De organisatie is niet verantwoordelijk voor ongevallen, verwondingen of diefstal van en schade aan eigendommen of eventuele zwangerschappen.

Ja, deze oordopjes, aangeboden door CM, zijn gratis te verkrijgen aan de Bonnetjes in Prairie tent en de Saloon tent alsook aan de Inkom.

Ja, er is een bewaakte vestiaire aanwezig aan € 2/stuk. (enkel cash) Met jouw uniek vestiairenummer kan je achteraf jouw kledingstuk/rugzak/handtas weer claimen. Indien je dit bent vergeten af te halen, contacteer ons via onze facebook pagina.

Grote handtassen volgen dezelfde procedure als de rugzakken. Kleine handtassen (voor enkel kleinigheden zoals zakdoekjes of een portemonnee) worden wel getolereerd.

Nee, omwille van veiligheidsredenen is het niet toegelaten dit mee te nemen op het terrein. Gelieve geen rugzakken mee te nemen. Indien je deze wel mee hebt, zal je worden verplicht deze achter te laten bij de vestiaire.

Het binnen=binnen concept is in voege sinds 2016. Onze voornaamste reden voor dit concept is om zo goed als mogelijk de overlast te beperken voor de buurtbewoners tijdens het evenement. De toeslag van 5 euro per herhaalde inkom met bandje dient er enkel voor om het tussendoor verlaten van het fuifterrein te ontmoedigen. Zitten we met deze maatregel doelbewust achter jullie geld aan ? Neen. De Jolly Jumper Party wordt georganiseerd door KLJ Oppuurs, een jeugdbeweging. Wij zijn geen winstgedreven organisatie zoals een handelsonderneming. De reden waarom wij de Jolly Jumper Party organiseren is enkel en alleen om onze groeiende jeugdwerking te ondersteunen. Niets meer en niets minder dan dat. Op ons terrein zullen jullie zeker niets tekort komen. We beschikken over tal van services zoals een gratis EHBO post, gratis WC’s, chill-out zone op een ruim buitenterrein, 2 stages met ieder hun muziekstijl, bewaakte vestiaire, BANCONTACT en de mogelijkheid om dranken en snacks aan te kopen tegen prijzen dat zelfs vandaag nog onder de prijzen liggen van de in grootte vergelijkbare evenementen. Bij verdere vragen, aarzel zeker niet ons te contacteren.

Tickets

Tickets zijn verkrijgbaar online via de FB-Pagina of via www.jollyjumperparty.be/ticketshop De meest recente status van onze ticketverkoop kan je nakijken op www.jollyjumperparty.be/tickets of op onze FB pagina. Wanneer deze uitverkocht zijn, zal dit ook via deze kanalen worden bekend gemaakt. Tickets zijn de dag zelf verkrijgbaar aan de kassa zolang de voorraad strekt. Check regelmatig de updates

Travel

Ja zeker, je kan kosteloos gebruik maken van een uitgebreide fietsen-en autoparking op nog geen minuut wandelafstand van de inkom. Parkeren is op eigen verantwoordelijk en de organisatie kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor mogelijk schade.

Scroll naar boven